15. huhtikuuta 2012

Fiilistelyä


En oo saanu aikaseksi kirjotella pitkiin aikoihin, mutta nyt ulkona sataa lunta (mikä kevät..?) ja tallityötkää ei oikeen kiinnosta niin päätin sitte kirjottaa oikeen kunnon postauksen.  Eli ensinnäki, me saatiin uus satula! Oon varmaan kitissykki siitä että tuo meidän yleissatula on niin huono, ja nyt sitte tän kuun alussa ostin mun ratsastuksenopettajalta Thorowgoodin estepenkin. Alunperin mulla oli tosiaan semmonen hyvä yleispenkki hakusessa, mutta tuo oli niin sopiva Jullelle että se sitte lähti matkaan. Kuvia en ehtiny ottaa koska mun digikamera otti ja hajos... Mutta koitan saada puhelimella jonkunäköstä kuvaa tässä kuhan ehdin :)

Julle on kans kehittyny tosi paljo tässä viimeaikoina. Se keksi ihan itte myötäämisen tuossa pari päivää sitte, ja voitte vaan kuvitella kuinka tyytyväinen oon! Julle venyy myös kivasti eteen-alas nykyään. Sellasia kuvia ja videoita ei tosiaan oo missä näkys se venyminen ja myötääminen, mutta muutama päivä sitte saatiin pari ravivideota. Ei mitään huippulaatusia ja heppaki kulkee niska sylissä, mutta kuitenki jotain vaihtelua. Yritän jostain hommata kuvaan ja kameran nyt ku kenttäki on saatu aukastua, että sais jotain vähän tuoreempaa kuvaa (ja videota) tänne :)






Että semmosta tänne, koitan nyt saada joku päivä vähän parempaa videota ja enemmän kuvia kunhan lahjon jonku kameran tänne korpeen kuvailemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti