1. helmikuuta 2012

Eka!

Jees, eli ensimmäistä tekstiä viedään. Pitänee vissiin näin aluksi vähän kertoa tästä blogista ja kiitellä ihmisiä :) Eli heti alkuun kiitän criseldaa otsikon tekemisestä. Oon itte nii käsi etten ois koskaan ikinä onnistunu... Ja sitte ite asiaan!

Eli, blogi kertoo mun ja suokkiruuna Julmurin elämästä ja kehittymisestä. Julle tuli mulle vuoden 2011 kesällä. Jullen esittelystä voi lukea, että alku ei ollut mitenkään helppo, mutta nyt ollaan alettu harjotelemaan jo koulukiemuroita, ja hevonen kehittyy kokoajan eteenpäin :) Että jospa me vielä joskus päästäisiin vaikka ihan vaan seuratason kisakentille. Nyt ponski on vielä ihan tätä HeÖ tasoa, mutta eiköhän tämä tästä. Mulla ei luultavasti edes olis tätä hevosta enää ilman Alatallin porukan väkeä, että oon kyllä ihan tyytyväinen jo tähän!

Itsellä ratastustaso on ehkä sitä HeB-luokkaa, mutta yritän parhaani mukaan (sekä ens syksystä lähtien valmentajan avulla) viedä heppaa eteenpäin. Ratsastanut olen ihan pienestä asti tuttujen hevosilla :)

Mutta jotain kysymyksiä voi pistää, oon nimittäin hirveen huono kirjottelemaan mitään... Täällä on pakkasta jotain -30 nyt joka päivä, eli ratsastamaankaan ei oikeen pysty. Ens viikolla pitäis vasta lauhtua, jotain taidan olla reipas ja tehä varustepostauksen seuraavaksi, jos ei tuu muuta mieleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti